پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

آیا بازی های ویدیویی می توانند به شما کمک کنند تا از سلامتی خود بالا ببرید؟

آیا بازی های ویدیویی می توانند به شما کمک کنند تا از سلامتی خود بالا ببرید؟

نوح “نیفتی” ​​فرانسیس پارسه حرفه ای یاد گرفت که چگونه غذاهای سالم را در خانه بپزد و پنج تا شش روز در هفته تمرین می کند. اعتبار: بازی حسادت

ممکن است تصور کنید که به تصویر کشیدن بازیهای ویدیویی برای سلامتی شما به آسانی به اندازه شلیک اردک روی یک نینتندو قدیمی آسان است.

حتی یک گیمر حرفه ای مانند نوح “نیفتی” ​​فرانسیس ، 22 ساله ، اعتراف می کند که بازیکنان به داشتن عادت های عالی معروف نیستند. Francis ، بازیگر Counter-Strike: Global Offensive برای تیم Envy مستقر در دالاس ، افرادی را می شناسد که 14 ساعت در یک بازی بازی می کنند ، بنابراین در که خوردن را فراموش کنند. “بسیاری از افراد ، بسیار لاغر هستند – حتی ضعیف به نظر می رسند – زیرا آنها ممکن است یک وعده در روز بخورند.”

در حالی که هیچ کس به شما پیشنهاد عضویت در سالن بدنسازی خود را برای اشتراک بازی نمی دهد ، اما معلوم است که کارهای بدتری وجود دارد که می توانید با آنها انجام دهید ، کارشناسان می گویند. متعادل نگه داشتن همه چیز برای جلوگیری از گرفتاری کلیدی است.

مگر اینکه در واقع در حال بازی با Pitfall باشید! بزرگترین تهدیدی که یک بازی ویدیویی برای سلامتی شما ایجاد می کند احتمالاً شن های روان یا عقرب های جهش یافته نیست. این یک رفتار کم تحرک است – فعالیت کم انرژی ، مانند تماشای تلویزیون یا مسافر بودن در اتومبیل.

به زبان ساده ، برای شما مضر است ، گفت: تراسی بارنت ، دانشیار گروه پزشکی خانواده در دانشگاه مک گیل در مونترال. بارنت ، رئیس کمیته نوشتن یک انجمن قلب آمریکا گفت: “این کاملاً ثابت شده است که خطر مرگ را از هر علتی افزایش می دهد.” بیانیه علمی در مورد رفتار کم تحرک در جوانان در سال 2018

آن گزارش گفت به نظر می رسد به اضافه وزن کودکان کمک می کند. اما ، بارنت گفت ، بسیاری از مطالعات در مورد بازیهای دسته جمعی صفحه نمایش ، زمان رایانه و تماشای تلویزیون در یک گروه قرار دارند. “و من می گویم ، تمام زمان نمایش برابر نیست.”

مطالعه ای در سال 2012 در مجله تغذیه بالینی آمریکا افراد را به تماشای تلویزیون ، بازی یک بازی ویدیویی با کنترل کننده یا بازی های ویدیویی کنترل شده توسط حرکت اختصاص داده است. مجموعه ای از میان وعده در همین نزدیکی تنظیم شده بود. هر گروه کالری بیشتری از میزان مصرف شده مصرف کرد – اما میزان خالص دریافتی در گروه تلویزیونی بیشترین و در گروه بازی های ویدیویی با کنترل حرکت کمترین بود.

بررسی 2015 در مطالعات در مجله فعالیت بدنی و سلامت همچنین دریافت که بازی های ویدیویی یک گام بالاتر از زمان کم تحرکی است.

به طور کلی ، بارنت گفت ، به طور کلی ، بازی هایی که باعث ایجاد حرکت می شوند – “exergaming” – هیچ کاری انجام نمی دهند. فدرال رهنمودها به بزرگسالان توصیه کنید حداقل 150 دقیقه در هفته فعالیت هوازی با شدت متوسط ​​یا 75 دقیقه در هفته فعالیت هوازی شدید داشته باشند. بارنت گفت ، “مقدار زیادی سود” باعث می شود که کسی از هیچ فعالیتی به 15 دقیقه در روز برود.

این می تواند بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار دهد. طبق گفته انجمن تجارت نرم افزار سرگرمی ، یک گروه تجارت صنعت ، حدود 214 میلیون نفر در ایالات متحده بازیکن بازی های ویدیویی هستند – 64٪ بزرگسالان و 70٪ کودکان.

تحقیقات نشان می دهد بازی های ویدیویی نیز می توانند تقویت احساسات و مهارت های تفکر. داهیونگ لی ، استادیار گروه علوم انسانی کاربردی در دانشگاه مینه سوتا دولوت ، گفت: و قدرت بازی ها برای ایجاد انگیزه می تواند رفتار سالم را القا کند.

آیا بازی های ویدیویی می توانند به شما کمک کنند تا از سلامتی خود بالا ببرید؟

Roberto CarasasFigueroa نقش RuneScape را در Twitch بازی می کند. اعتبار: Roberto CarasasFigueroa

اما لی ، که به توسعه برنامه ای کمک می کند که تشویق کند مبتلایان به اوتیسم فعالیت بیشتری داشته باشند، گفت محدودیت هایی برای بازی های خوب وجود دارد. “فعال او گفت: “بازی ها و برنامه های تناسب اندام gamified یک روش خلاقانه برای کاهش مدت زمان کم تحرک به ویژه در افراد غیرفعال جسمی است ، اما آنها فقط به نقش های مکمل محدود می شوند.” ” و مزایای سلامتی کسب کنید. “

لی گفت ، بازی قبل از خواب نیز می تواند الگوی خواب را مختل کند. و برخی از افراد در توقف مشکل دارند. انجمن روانپزشکی آمریکا “اختلال بازی در اینترنت” را به رسمیت می شناسد تشخیص بالقوه برای کودکان و نوجوانان هنگامی که بازی منجر به “اختلال یا پریشانی” می شود.

به طور کلی والدینی که به دنبال محدودیت های ایمن در صفحه نمایش هستند می توانند به آکادمی اطفال آمریکا مراجعه کنند که توصیه می کند اتاق های خواب ، زمان صرف غذا و اوقات بازی کودک و والدین باید بدون صفحه باشند و صفحه نمایش ها باید یک ساعت قبل از خواب خاموش شوند.

برای بزرگسالان ، بارنت گفت که فکر خوبی است که هر 5 ساعت یا 5 دقیقه یا هر ساعت 15 تا 20 دقیقه در بازی استراحت کنید. و تعادل سالم را با باقی عمر حفظ کنید. “مدتی را در فضای باز سپری کنید ، مطمئن شوید که تعاملات رو در رو نیز دارید.”

تعادل همان چیزی است که فرانسیس ، که از 14 سالگی به صورت حرفه ای بازی می کند ، برای این روزها هدف دارد. او تیم خود را ترغیب کرد که یک مربی شخصی استخدام کند و یاد گرفت که چگونه غذاهای سالم را در خانه بپزد. او همچنین پنج تا شش روز در هفته شروع به ضربه زدن به سالن ورزشی کرد. (تحقیقات نشان می دهد ورزش در واقع می تواند کمک کند کارایی.)

فرانسیس گفت که او تفاوت ایجاد شده در تغییر سبک زندگی خود را احساس کرده است. او احساس خلاقیت بیشتری دارد ، کمتر دزدگیر است. این برای کسی که در تورنمنت هایی بازی می کند که ده ها هزار دلار در آن حضور دارند ، حیاتی است. “اگر این باعث می شود 5٪ بهتر ، حتی 1٪ بهتر شوید ، این را می گیرید.”

Roberto CarasasFigueroa برای سهم پایین تر بازی می کند. این پیرمرد 30 ساله که در کارولتون تگزاس زندگی می کند ، شبهای زیادی را مقابل صفحه پشت سر گذاشته است. هنگامی که جوانتر بود ، او گاهی تا ساعت 5 یا 6 صبح بازی می کرد – که اغلب با کمی بیشتر از یک بوریتوی یخ زده خودش را تأمین می کرد.

این روزها ، در حالی که به دلیل ویروس کرونا در بین مشاغل قرار دارد ، او تقریباً هشت ساعت در روز بازی می کند.

در سال های اخیر ، او فهمید که او الگوی یک کلیشه ناسالم است. بنابراین ، او شروع به خوردن غذای سالم و ورزش بیشتر کرد. با این کار او وزن خود را از 250 پوند به حدود 160 کاهش داد.

وی گفت كه او قصد دارد بازی را ادامه دهد. اما زمان عادت های بهتر فرا رسیده بود.

وی اذعان داشت: “من الان بوریتوها را در فریزر یخ زده ام.” “اما می دانید ، آنها مدتی آنجا بوده اند.”


جوانانی که با دوستانشان بازی می کنند روابط محکم تری برقرار می کنند


تهیه شده توسط
انجمن قلب آمریکا


استناد: آیا بازی های ویدیویی می توانند به شما کمک کنند تا سطح سلامتی خود را بالا ببرید؟ (2020 ، 29 اکتبر) در تاریخ 29 اکتبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-10-video-games-health.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

About the author

m3dia

Add Comment

Click here to post a comment