پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

الگوهای مشارکت تأثیر جمعی به رفع شکاف نیروی کار مراقبت های بهداشتی کمک می کند

سلامتی

اعتبار: دامنه عمومی CC0

در حال حاضر ، تقریبا 1.6 میلیون ویرجینیایی در مناطق کمبود مراقبت های اولیه و 2.2 میلیون نفر در مناطق کمبود بهداشت روان زندگی می کنند (بنیاد خانواده قیصر ، 2019) ، با این حال تنها سه درصد دوره های شغلی و آموزش فنی دبیرستان ویرجینیا در علوم بهداشتی است. با افزایش و افزایش سن جامعه مشترک المنافع و افزایش تقاضا برای مراقبت ، یافتن مدلهای م forثر برای گسترش خط لوله کارکنان بهداشتی معتبر به طور فزاینده ای ضروری است.

تحقیقات جدید منتشر شده در مجله VASCD، یک مطالعه موردی در مورد افزایش خط لوله نیروی کار بهداشتی در ویرجینیا ، به دنبال رفع این کمبودهای مهم در ویرجینیا است نیروی کار مراقبت از طریق ارزیابی مدل های مشارکت تأثیر جمعی در آموزش شغلی و فنی (CTE) برای مربیان متوسطه و متوسطه و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. این تحقیق توسط تامی جونز ، مدیر تحقیق و دکتری انجام شد. کاندیدای گروه مدیریت بهداشت و سیاست در کالج بهداشت و خدمات انسانی دانشگاه جورج میسون.

CTE در ارائه مهارت های فنی دارای گواهی صنعت که نیازهای بازار کار را برآورده می کند ، نقشی اساسی دارد. با این حال ، شواهد تجربی کمی در مورد اینکه چه مدل هایی از مشارکت وجود دارد و چه عواملی به موفقیت جوامع کمک می کند ، وجود دارد.

جونز و دکتر پی جی مادوکس ، استاد و رئیس بخش ، آموزش و آموزش فنی دانشمندان کلود مور را ارزیابی کردند برای شناسایی اینکه چه روشهای آموزش ، آموزش و همکاری در جذب دانش آموزان متوسطه و متوسطه به نیروی کار بهداشتی موثر بوده است. این تحقیق س questionsالاتی از قبیل چگونگی استفاده برنامه ها از دارایی ها و منابع ، مانند مربیان واجد شرایط و فضای آزمایشگاه بالینی ، از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مدارس دولتی را برای ایجاد برنامه های آموزش و آموزش موثر علوم بهداشتی در K-12 و م institutionsسسات پس از متوسطه مورد بررسی قرار داد در توسعه جوامع عملی موثر است؟

جونز می گوید: “این مطالعه به دنبال آگاهی از رویکرد آینده برای برنامه ریزی و توسعه نیروی کار بهداشتی است و به عنوان الگویی برای همسو سازی برنامه های موجود برای تشکیل یک رویکرد جمعی برای دولت است.”

ارزیابی برنامه نشان می دهد که مدل های مشارکت استفاده شده توسط ابتکار دانشمندان کلود مور ، رشد در خط لوله نیروی کار بهداشت ویرجینیا را از سه طریق مهم تحریک می کند: 1) ایجاد مشارکت های م communityثر جامعه بین سیستم های مدرسه K-12 ، کالج های اجتماعی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی / کارفرمایان 2) گسترش تحویل برنامه های آموزش و آموزش در K-12 و م institutionsسسات پس از متوسطه ، و 3) تأمین منابع و پشتیبانی از مربیان و دانشجویان در قالب جوامع عملی.

جونز که ارزیابی می کند ، می گوید: “تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که برای موفقیت این طرح ، هر یک از طرفین مسئولیت های بسیار مشخص و در عین حال مکمل را به عهده گرفتند. همسویی بین نیازهای معلمان و کارفرمایان برای اطمینان از انتقال روان از کلاس به محل کار بسیار مهم است.” شیوه های برنامه های دانش پژوهان کلود مور در 23 منطقه مدرسه ای ، پنج موسسه آموزش عالی و بسیاری از کارفرمایان در ویرجینیا.

ارزیابی برنامه های آموزش فنی در سراسر ویرجینیا سه مدل برای همکاری برنامه محققان با جوامع برای رفع این شکاف ها در نیروی کار محلی بهداشت را شناسایی کرد: رویکرد سیستم مدارس دولتی مدل کالج به رهبری جامعه ؛ و مدل در حال ظهور کارفرما وجه اشتراک در مدل ها این است که چگونه جوامع شریک با هم کار می کنند تا مشاغل بهداشتی پر تقاضا را شناسایی کنند و سپس با همکاری یکدیگر منابع و اجرای آموزش و برنامه ها.

جونز تأکید می کند که برنامه دانش پژوهان در توسعه مشارکت های مشترکی که نیازهای جامعه ، به ویژه نیازهای کارفرمایانی که خدمات بهداشتی به افراد جامعه ارائه می دهند ، موفق است ، موفق است. در این مقاله نمونه هایی از چگونگی مشارکت تأثیر جمعی با موفقیت می توان بزرگترین موانع CTE را برطرف کرد: فضای کافی آزمایشگاه بالینی ، معلمان واجد شرایط و سایت های بالینی برای یادگیری تجربی.


تجزیه و تحلیل جدید کمبود پزشکان اورژانس در مناطق روستایی را بدتر می کند


تهیه شده توسط
دانشگاه جورج میسون


استناد: مدل های مشارکت تأثیر جمعی به رفع شکاف نیروی کار مراقبت های بهداشتی کمک می کند (2020 ، 30 اکتبر) در 31 اکتبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-10-impact-partnership-health-workforce-gap.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.