پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

تحقیقات نشان می دهد که دروازه های سنی در وب سایت های مشروبات الکلی بی اثر هستند

تحقیقات A & amp ؛ تگزاس نشان می دهد که دروازه های سنی در وب سایت های مشروبات الکلی بی اثر هستند

دروازه های سنی در وب سایت های مشروبات الکلی معمولاً از کاربران می خواهند قبل از اجازه دسترسی ، روی یک کادر بله / خیر کلیک کنند یا تاریخی را که از نظر شراب قانونی مجاز است ، وارد کنند. اعتبار: کالج آموزش و توسعه انسانی در دانشگاه A&M تگزاس

یک محقق الکل در دانشگاه تگزاس و آمریكا دریافت كه “دروازه های سنی” كه هدف آنها این است كه افراد كم سن و سال را از وب سایت های الكل دور نگه دارند ، عمدتا بی اثر هستند.

آدام باری ، استاد گروه بهداشت و كینزیولوژی گفت: “دروازه های سنی مارك الكل در بهترین حالت ضعیف است و احتمالاً مانعی بی نتیجه است كه شخصی با توانایی های محدود ریاضی می تواند به راحتی از آن عبور كند.”

دروازه های سنی موانع مجازی هستند که برای جلوگیری از دسترسی افراد در گروه های سنی سراتین به یک وب سایت طراحی شده اند. سایت های با مارک های الکلی آنها را برای اطمینان از اینکه کاربر در تلاش برای ورود به سیستم است ، از شراب قانونی استفاده می کند. معمولاً از کاربران س askedال می شود که 21 سال دارند یا بیشتر ، یا از آنها خواسته می شود تاریخ تولد خود را وارد کنند.

تحقیقات باری ، که اخیراً در الکل یا اعتیاد به الکل، اثربخشی دروازه های عصر دیجیتال برترین مارک های الکل در میان نوجوانان آمریکایی را ارزیابی کرد. این مطالعه نشان داد که برای اکثریت قریب به اتفاق سایت ها ، کاربران می توانند پس از وارد کردن مداوم تاریخ تولد دسترسی پیدا کنند تا اینکه در نهایت یکی از آنها نشان می دهد که آنها از 21 سال سن دارند.

باری یک دانشمند علوم اجتماعی در زمینه رفتارهای بهداشتی با آموزش و مهارت در زمینه استفاده از الکل ، اختلالات ناشی از الکل و مسمومیت است. وی گفت: قرار گرفتن در معرض تبلیغات الكلی می تواند دیدگاه ها ، برداشت ها و انتظارات نوجوانان از مصرف الكل را تغییر دهد.

باری گفت: “قرار گرفتن در معرض تبلیغات الكل با رفتارهای زیر سن و مشروبات الكلی مربوط به مصرف الكل مرتبط است.”

تحقیقات باری صفحات وب مشروبات الکلی را مورد بررسی قرار داد ، اما او همچنین دریافت که تبلیغات الکل در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مشکل ساز است. وی اظهار داشت: اطمینان از اینكه جوانان به بازار عرضه نشوند ، با محتوای نامناسب تعامل نداشته باشند و طعمه درندگان نباشند ، مهم است. با این حال ، غالباً چنین نیست.

باری گفت: “متأسفانه ، استراتژیهای فعلی بکار رفته مانند درخواست تاریخ تولد ، بیشتر احساس می کنند صنعت درمورد مسئولیت آنها نگران است ، در مقابل رفاه کاربران است.”

او امیدوار است که آگاهی از عدم تنظیم مقررات در بازاریابی الکل را افزایش دهد. مارک ها خود “اقدامات ایمنی” را به جای نهادی بزرگتر کنترل می کنند.

باری گفت: “در حال حاضر ، هیچ قانونی در ایالات متحده منع تبلیغات الكلی كه مورد توجه نوجوانان قرار می گیرد ، قرار دادن تبلیغات الكلی یا نحوه اجرای مراحل و نتایج تأیید سن نیست.”


بازاریابی الکل و مشروبات الکلی زیر سن قانونی


اطلاعات بیشتر:
Adam E Barry و همکاران ، ویژگی ها و اثربخشی الکلی وب سایت های الکلی که از دسترسی کاربر زیر سن قانونی جلوگیری می کند ، الکل و اعتیاد به الکل (2020) DOI: 10.1093 / alcalc / agaa090

تهیه شده توسط دانشگاه تگزاس A&M


استنادتحقیقات نشان می دهد: دروازه های سنی در وب سایت های مشروبات الکلی بی اثر هستند ، 2020 نشان می دهد (12 نوامبر)

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.