پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

تناسب اندام کم با افسردگی بالاتر و خطر اضطراب مرتبط است

اضطراب

اعتبار: دامنه عمومی CC0

مطالعه جدیدی که توسط محققان UCL انجام شده است نشان می دهد افرادی که دارای آمادگی هوازی و عضلانی کم هستند ، تقریباً دو برابر احتمال افسردگی دارند.

با توجه به یافته های منتشر شده در: سطح تناسب اندام پایین همچنین پیش بینی 60٪ بیشتر از اضطراب ، طی یک پیگیری هفت ساله پزشکی BMC.

نویسنده اصلی ، دکتری دانش آموز آرون كاندولا (روانپزشكي دانشگاه UCL) گفت: “در اينجا شواهد بيشتري از رابطه سلامت جسمي و رواني ارائه كرده ايم و اينكه ورزش ساختاري با هدف بهبود انواع مختلف تناسب اندام نه تنها براي سلامت جسمي شما مفيد است ، بلكه ممكن است از نظر رواني نيز باشد. فواید سلامتی.”

در این تحقیق 152 هزار و 978 شرکت کننده 40 تا 69 ساله از مطالعه Biobank انگلیس شرکت کردند. آمادگی هوازی پایه آنها در آغاز دوره مطالعه با استفاده از دوچرخه ثابت با افزایش مقاومت مورد آزمایش قرار گرفت ، در حالی که آمادگی عضلانی آنها با یک تست قدرت گرفتن اندازه گیری شد. آنها همچنین یک پرسشنامه سنجش علائم افسردگی و اضطراب را تکمیل کردند.

هفت سال بعد آنها مجدداً از نظر علائم افسردگی و اضطراب مورد آزمایش قرار گرفتند و محققان دریافتند که آمادگی جسمی هوازی و عضلانی بالا در شروع مطالعه با سلامت روانی بهتر هفت سال بعد همراه است.

افرادی که دارای کمترین آمادگی جسمی هوازی و عضلانی هستند 98٪ احتمال افسردگی بالاتر ، 60٪ احتمال اضطراب بیشتر و 81٪ احتمال ابتلا به یکی از اختلالات شایع بهداشت روان در مقایسه با افرادی که دارای تناسب کلی بالایی هستند ، بیشتر است.

محققان در ابتدای مطالعه عوامل احتمالی سردرگمی مانند رژیم غذایی ، وضعیت اقتصادی-اجتماعی ، بیماری مزمن و علائم بیماری روانی را حساب کردند.

مطالعات قبلی نشان داده است که افرادی که بیشتر ورزش می کنند کمتر دچار بیماری های روحی می شوند ، اما بیشتر مطالعات متکی به افرادی است که از میزان فعالیت خود گزارش می دهند ، که می تواند نسبت به اقدامات عینی آمادگی جسمانی مورد استفاده در اینجا قابل اعتماد باشد.

نویسنده ارشد دکتر جوزف هیز (روانپزشکی دانشگاه UCL و بنیاد NHS بنیادی Camden و Islington NHS) گفت: “یافته های ما نشان می دهد که تشویق افراد به ورزش بیشتر می تواند دارای مزایای بهداشت عمومی باشد ، نه تنها سلامت جسمی بلکه سلامت روانی ما را نیز بهبود می بخشد. از طریق ترکیبی از تمرینات قلبی و تمرینات قدرتی و مقاومتی مفیدتر از تمرکز روی تناسب اندام هوازی یا عضلانی است. “

آرون کاندولا افزود: “گزارش ها مبنی بر اینکه مردم مانند گذشته فعال نیستند نگران کننده است ، و حتی بیشتر از این که قفل جهانی باعث بسته شدن سالن های ورزشی شده و مدت زمانی را که مردم در خارج از خانه می گذرانند محدود می کند. فعالیت بدنی قسمت مهمی است زندگی ما است و می تواند نقشی اساسی در جلوگیری از اختلالات بهداشت روان داشته باشد.

“مطالعات دیگر نشان داده است که فقط چند هفته ورزش منظم منظم می تواند باعث بهبود قابل توجهی در تناسب هوازی و عضلانی شود ، بنابراین امیدواریم که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا تفاوت زیادی در خطر بیماری روانی شما ایجاد کند.”


مطالعه نشان می دهد که ترکیبی از تمرینات قلبی ، مقاومت برای بیماران سرطانی پستان بهترین است


اطلاعات بیشتر:
Aaron A. Kandola و همکاران ، ارتباطات فردی و ترکیبی بین تناسب قلب و تنفس و قدرت گرفتن با اختلالات روانی رایج: یک مطالعه کوهورت آینده نگر در Biobank انگلستان ، پزشکی BMC (2020) DOI: 10.1186 / s12916-020-01782-9

تهیه شده توسط دانشگاه کالج لندن


استناد: تناسب اندام کم مرتبط با افسردگی بالاتر و خطر اضطراب (2020 ، 11 نوامبر) در 11 نوامبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-11-linked-higher-depression-anxiety.html بازیابی شده است

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.