پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

در اینجا نحوه بهبود تغذیه غذاهای بسته بندی شده آورده شده است

غذای بسته بندی شده

اعتبار: دامنه عمومی CC0

محققان دانشگاه ایالتی ایلینوی ، دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی ، دانشگاه کارولینای جنوبی و دانشگاه مریلند مقاله جدیدی را در مجله بازاریابی که تأثیر انتقال برچسب های تغذیه ای را که به طور معمول در پشت بسته های محصول قرار دارد ، به جلو بررسی می کند.

این مطالعه ، در آینده ارائه می شود مجله بازاریابی، با عنوان “اثرات رقابتی پذیرش برچسب تغذیه در بسته بندی بسته بندی بر کیفیت تغذیه: شواهدی از حقایق برچسب های سبک جلو” است و نویسنده آن Joon Ho Lim ، Rishika Rishika ، Ramkumar Janakiraman و PK Kannan است.

آیا تغییر بسته بندی مواد غذایی می تواند کیفیت تغذیه محصول را بهبود بخشد؟ گرچه این تغییر ممکن است ساده باشد ، اما موارد زیادی در معرض خطر است.

بیماری های مزمن مرتبط با رژیم غذایی با افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی و گسترش ناهماهنگی های بهداشتی مرتبط با رژیم غذایی ، بار فزاینده ای بر اقتصاد ایالات متحده تحمیل می کنند. از دهه 1970 ، رژیم غذایی آمریکایی بطور قابل ملاحظه ای به سمت غذاهایی با کالری بالاتر و کیفیت پایین تر تغییر یافته است. طبق تخمین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، بیش از یک سوم بزرگسالان آمریکایی چاق هستند. نرخ چاقی در دوران کودکی و نوجوانان نیز در 30 سال گذشته بطور سرسام آور افزایش یافته است و از هر 5 کودک مدرسه ای یک نفر چاق قلمداد می شود. برای مقابله با این روند ناراحت کننده ، سیاست گذاران عمومی ، تولیدکنندگان مواد غذایی و خرده فروشان مواد غذایی به مرور تلاش کرده اند تا برچسب های تغذیه ای را طراحی کنند که بتواند به مصرف کنندگان در مورد ارزش غذایی غذاهایی که خریداری می کنند ، آگاه شود و به مصرف کنندگان در انتخاب سالم تر کمک کند. سازمان بهداشت جهانی (WHO) نیز برچسب گذاری مواد مغذی را گزینه اصلی برای ارتقا promoting رژیم های غذایی سالم می داند.

صنایع غذایی بسته بندی شده داوطلبانه اقداماتی را انجام داده است تا مصرف کنندگان را از ارزش غذایی محصولات غذایی آگاه سازد تا مصرف کنندگان بتوانند گزینه های بهتری انتخاب کنند. یکی از این ابتکارات انجام شده برچسب تغذیه Front-of-Package (FOP) است. برچسب های تغذیه ای FOP به طور داوطلبانه توسط تولیدکنندگان مواد غذایی پذیرفته می شوند و اطلاعات مغذی در قسمت جلوی بسته بندی مواد غذایی را در قالبی واضح ، ساده و خوانا ارائه می دهند. برچسب های FOP اطلاعات اصلی ذکر شده در صفحه تغذیه تغذیه (NFP ؛ در پشت و یا در سمت بسته های مواد غذایی نمایش داده شده) به طور خلاصه تر و اغلب شامل محتوای کالری و مقدار مواد مغذی کلیدی برای محدود کردن (به عنوان مثال ، چربی اشباع ، قند ، و سدیم در هر وعده). در یک تحقیق ابتکاری ، تیم تحقیقاتی ما تأثیر معرفی برچسب تغذیه FOP در یک گروه محصول را بر کیفیت تغذیه ای محصولات غذایی در این گروه ارزیابی کرد.

این مطالعه چهار مجموعه از یافته ها را گزارش می کند. اول ، استفاده از برچسب تغذیه FOP در یک گروه محصول منجر به بهبود قابل توجهی در کیفیت تغذیه ای محصولات غذایی در آن دسته می شود. دوم ، تأثیر FOP برای مارک های برتر (گران قیمت) و مارک های با دامنه عرض محصول باریک تر است. سوم ، اثر پذیرش FOP برای دسته ها و دسته های ناسالم با شدت رقابت بالاتر قوی تر است. چهارم ، تولید کنندگان با کاهش میزان کالری و محدود کردن مواد مغذی مانند شکر ، سدیم و چربی اشباع ، کیفیت غذایی محصولات را افزایش می دهند.

لیم توضیح می دهد که “این بدان معناست که سیاست گذاران ، با مشارکت تولید کنندگان و خرده فروشان مواد غذایی ، باید برنامه های برچسب گذاری داوطلبانه ، استاندارد و شفاف را تشویق کنند و گزینه هایی را برای گسترش اطلاعات ارائه شده در برچسب های FOP در نظر بگیرند. ما معتقدیم که سیاست گذاران نیز باید سرمایه گذاری کنند در کارزارهای آموزشی که مصرف کنندگان را در مورد ارزش برچسب FOP آگاه می کند و این امر باعث ایجاد انگیزه بیشتر در تولید محصولات غذایی برای ارائه محصولات بهتر از نظر غذایی می شود. “

برای تولیدکنندگان مواد غذایی ، نتایج نشان می دهد که آنها باید منابع قابل توجهی را به نوآوری محصول اختصاص دهند تا همچنان رقابت کنند. به طور خاص ، تولید کنندگان در گروه های ناسالم و رقابتی تر می توانند استراتژیک تر باشند و در نوآوری سرمایه گذاری کنند بنابراین پس از تصویب FOP آماده ارائه محصولات بهتر هستند. ریشیکا می افزاید: “خرده فروشان مواد غذایی باید با تولیدکنندگان مشارکت داشته باشند و به آنها انگیزه هایی برای اتخاذ FOP بدهند زیرا این امر می تواند منجر به تولید محصولات با کیفیت بهتر برای مصرف کنندگان آنها شود و به ایجاد تصویر با نام تجاری مثبت کمک کند. خرده فروشان همچنین می توانند محصولات دارای برچسب FOP را تبلیغ کنند ، به ویژه در رقابت بیشتر و دسته بندی های ناسالم ، که می تواند تولید کنندگان را به سمت نوآوری بیشتر سوق دهد و منجر به افزایش کیفیت تغذیه ای مواد غذایی در طول زمان شود. ” محققان خرده فروشان را تشویق می کنند تا در اقداماتی که به نظارت و پیگیری فروش محصولات دارای برچسب FOP کمک می کند و به طور منظم این بازخورد را به تولید کنندگان آنها ارائه می دهند تا اثر رقابتی برچسب های FOP را ارائه دهند ، سرمایه گذاری کنند. برای مصرف کنندگان ، این مطالعه نشان می دهد که مارک هایی که برچسب FOP را پذیرفته اند محصولات برتر از نظر غذایی را که از برچسب گذاری استفاده نکرده اند ، ارائه می دهند. این نتیجه به ویژه برای مصرف کنندگان گرسنه که به دنبال خرید محصولات نسبتاً سالم تر هستند بسیار مفید است.


برچسب های تغذیه ای “جلوی بسته” کیفیت تغذیه را بهبود می بخشند


اطلاعات بیشتر:
جون هو لیم و همکاران ، اثرات رقابتی پذیرش برچسب تغذیه در بسته بندی بر کیفیت تغذیه: شواهدی از حقایق برچسب های سبک جلو ، مجله بازاریابی (2020) DOI: 10.1177 / 0022242920942563

تهیه شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا


استناد: در اینجا نحوه بهبود تغذیه بسته بندی شده مواد غذایی (2020 ، 6 نوامبر) در 6 نوامبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-11-packaged-foods-nutrition.html بازیابی شده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.