پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

روانشناس نکاتی را برای ضرب و شتم بلوزهای فصلی و همه گیر ارائه می دهد

افسردگی

اعتبار: دامنه عمومی CC0

روشنایی روزانه هوای سردتر آسمانهای تاریک هیجانات متضاد و پریشانی مالی که می تواند تعطیلات را همراهی کند.

این عناصر دستورالعمل خورشت سالانه اضطراب است که بیماران Jon Weingarden باید آن را ببلعد. عواقب اخیر انتخابات ریاست جمهوری شیطانی و بیماری همه گیر COVID-19 را به این موارد اضافه کنید و این می تواند یک سناریوی طاقت فرسا باشد – به ویژه برای کسانی که دارای اختلال عاطفی فصلی هستند.

آقای وینگاردن ، روانشناس بالینی و مدیر ارشد برنامه سلامت و پیری یکپارچه و مرکز اختلالات خوردن در بیمارستان روانپزشکی UPMC غربی گفت: “ما قطعاً چنین چیزی را می بینیم.”

این جوان 34 ساله که دارای مدرک دکترای روانشناسی است ، گفت: “من در یک بیمارستان حاد کار می کنم.” “ما اکنون افراد بیشتری را می بینند که می گویند ،” بله ، این یک اثر مستقیم COVID-19 است “، خواه از طریق از دست دادن شغل یا تنهایی یا از دست دادن منابع ، مسائل مالی باشد. بنابراین ما شاهد هستیم … خسته از آن “.

ویروس کرونا ویروس SARS-CoV-2 در درجه اول سیستم های تنفسی و گردش خون را تحت تأثیر قرار می دهد و از فوریه تاکنون به مرگ تقریباً یک چهارم میلیون آمریکایی کمک کرده است. اما آقای وینگاردن دیدگاه دیگری نسبت به آن دارد.

وی گفت: “من به آن به عنوان یک عامل استرس زا نگاه می کنم.” “استرس یک اصطلاح روانشناختی است. عوامل استرس زای حادی مانند ضربه روحی وجود دارد و استرس های مزمن نیز وجود دارد. در ابتدا وقتی استرس زا ، حتی آسیب زا را تجربه می کنیم ، رشد در اثر فشار روانی در افراد بیشتر اتفاق می افتد ، آی تی.”

یک داستان اخیر واشنگتن پست گفت که یک نظرسنجی منتشر شده در سپتامبر در شبکه جاما باز است، یک مجله پزشکی دسترسی آزاد ماهانه که توسط انجمن پزشکی آمریکا منتشر می شود ، “نشان داد که بزرگسالان ایالات متحده میزان علائم افسردگی را بیش از سه برابر بیشتر از قبل از آن گزارش می کنند” و یک نظرسنجی در ماه ژوئن توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری نتایج مشابهی به همراه داشت.

همانطور که COVID-19 به طور معمول بین قرار گرفتن در معرض و علائم آن دارای یک قوس طولانی است ، همچنین تظاهرات مربوط به سلامت روان نیز به طول انجامید.

وی گفت: “حتی اگر مردم به شدت نسبت به همه گیری مضطرب بودند ، افرادی بودند كه به نوعی با انگیزه بودند و درگیر آن بودند. در بیشتر موارد چیزی وجود دارد كه تمام بشریت در پاسخ به آن به هم گره خورده است.” اما همانطور که پوشیده می شود ، “من فکر می کنم مردم واقعاً شروع به خسته شدن از این موضوع کرده اند.”

و این باعث می شود که به عنوان یک پزشک بالینی مکث کند.

“من فکر می کنم آنجاست که واقعا شروع به زوج شدن با این افسردگی فصلی می کند ، زیرا در مقایسه با کارهایی که ممکن است در طول تابستان بتوانید با آن کنار بیایید ، راه های زیادی وجود ندارد (

وی گفت: در این زمان از سال سه مورد در افسردگی مثر است.

“تعطیلات به نوعی نوستالژیک و شیرین تلخ تبدیل می شود. شما نه تنها خاطرات خوب دارید ، بلکه خاطرات از دست دادن چیزهایی هستید که دیگر قادر به انجام آنها نیستید یا افرادی که دیگر قادر به دیدن آنها نیستید.

“بسیاری از مردم با آب و هوای زمستانی دست و پنجه نرم می کنند ، چیزی که ما آن را بلوز زمستانی می نامیم. چیزهایی که تمایل به تحریک دارند ، روزهای کوتاه تر ، نور خورشید کمتر و هوای سردتر است که در آن ممکن است فعالیت کمتری داشته باشیم. ما به آن بسیار نوعی شبانه روزی نگاه می کنیم روند بیولوژیکی ریتم.

“ما فقط یک تغییر زمان داشته ایم ، که برای افراد سخت است. گاهی اوقات وقتی آنها افسرده هستند می خواهند بیش از حد بخوابند ، که این وضعیت را بدتر می کند. اگر بیش از حد بخوابید ، یک قطعه نور خورشید را از دست می دهید. بنابراین اگر هیچ مشکلی ندارید صبح خورشید ، هیچ چیزی به بدن شما نمی گوید ، “سلام ، روز است. فعال باش”. اگر بلند می شوید و مستقیماً به محل کار خود می روید و ساعت 4 یا 5 به خانه می روید و هیچ گونه نور روز را نمی بینید ، این یک مشکل است. “

در اینجا Catch-22 COVID-19 آمده است:

“اگر کسی الگوی فصلی (افسردگی) داشته باشد ، ممکن است کمتر کارهایی را انجام دهد که از آن لذت می برد و اکنون تعداد کارهایی را که می توانند به طور قابل توجهی انجام دهند کاهش داده ایم. بنابراین این یک چالش اساسی خواهد بود. در طول زمستان مشغول بمانید زیرا این فرصت ها بسیار کاهش یافته است؟ “

آقای وینگاردن تأكید كرد كه هیچ كسی نباید در سكوت رنج ببرد و یا سخت گیری كند.

“اولین چیزی که من می گویم این است که اگر واقعاً در تلاش هستید – یا پیش بینی می کنید – منابع حمایتی را از یک متخصص بگیرید. با یک مشاور یا روانپزشک ارتباط برقرار کنید. اگر واقعاً در تلاش هستید ، منابع اضطراری راهی برای پیشبرد شما هستند. “

برای کمک به مبارزه روزمره ، بیرون بروید ، برنامه ریزی کنید ، به تعهدات خود پایبند باشید و آماده باشید تا چیز جدیدی را امتحان کنید.

“اکنون بیرون بروید در حالی که هوا هنوز خوب است. اگر اکنون از رفتن به بیرون پرهیز کرده اید و تا غلیظ زمستان صبر می کنید ، این امر کار را بسیار سخت تر خواهد کرد. صبح قدم بزنید. در یک زمان مناسب بلند شوید. دریافت کنید در طول استراحت ناهار خود در حالی که هوا هنوز خوب است ، بیرون بروید ، و حتی یک بار که خراب شد ، متعهد شوید که دسته بندی کنید. “

وی خاطرنشان کرد که به نظر می رسد اروپایی ها از برخی آمریکایی ها بهتر از آب و هوای زمستان استفاده می کنند.

“آنها سرما را دوست دارند و چشمی به آن نمی زنند. ما باید جمع کنیم و فرهنگ خود را کمی تغییر دهیم ، و این برای بعضی از مردم آسان تر از دیگران است.

“تعهد یک چالش بزرگ است. اگر فقط به خود متعهد باشید ، آسان است که خود را از آن بیرون کنید. اما اگر در کار خود یک دوست یا همسایه یا یکی از اعضای خانواده خود دارید و تصمیم دارید هر روز با هم قدم بزنید ، کسی واقعاً آن را تقویت می کند زیرا هیچ کس نمی خواهد کسی باشد که ترک تحصیل کند. اگر یکی از دو نفر شما بگوید ، “هی اجازه دهید این کار را انجام دهیم” ، پس هر دو احتمال رفتن شما بیشتر است.

وی گفت: یکنواختی همه گیر در دورکاری و تحصیل در خانه می تواند این احساس را به وجود آورد که هر روز یکسان است.

“اگر هر شب با یک شخص شام می خورید ، این بدان معنا نیست که هر جمعه نمی توانید بگویید که کار خاصی انجام خواهیم داد ، هرچه امکانات شما اجازه می دهد. (این باعث می شود هفته ها ادامه پیدا کند) با سرعت بیشتری

وی با بیان اینکه مردم این تصویر بزرگ را زیر نظر دارند گفت: “این کار سخت بوده و ادامه خواهد داشت.”

“در حالی که ما باید زمستان سختی را پشت سر بگذاریم ، ما انتظار داریم که در سال آینده شاهد برخی واکسن ها باشیم.”

وی برای کسانی که نگران اعضای خانواده یا دوستانشان هستند ، پیشنهاد می کند که برنامه ریزی کنید و فرد را نزد خود نگه دارید.

“با هم برنامه ریزی کنید ، خواه تماس تلفنی زوم هر پنجشنبه باشد ، هر روز صبح پیاده روی کنید ، یا با یکدیگر مشورت کنید و منابع خود را ارائه دهید ، با یکدیگر برنامه های ایمنی را تنظیم کنید.

“نترسید از کسی بپرسید ،” سلام ، حال شما خوب است؟ آیا می توانم کمک کنم؟ ” بسیار مهم است که این نرمال تر و با انگ کمتری ایجاد شود. ”


آیا برای تعطیلات باید سفر کنید؟


© 2020 پیتزبورگ Post-Gazette
توزیع شده توسط آژانس محتوای تریبون ، LLC

استناد: روانشناس نکاتی را برای ضرب و شتم بلوزهای فصلی و همه گیر ارائه می دهد (2020 ، 16 نوامبر) بازیابی شده در 16 نوامبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-11- روانشناس-آبی-فصلی.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.