پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

عادات خواب سالم به کاهش خطر نارسایی قلبی کمک می کند

نارسایی قلبی

اعتبار: دامنه عمومی CC0

بر اساس تحقیقات جدیدی که امروز در پرچمدار ژورنال انجمن قلب آمریکا منتشر شد ، بزرگسالان با سالم ترین الگوی خواب بدون در نظر گرفتن سایر عوامل خطر در مقایسه با بزرگسالان دارای الگوی خواب نادر ، 42٪ خطر کمتری در نارسایی قلبی داشتند. جریان. الگوی خواب سالم در صبح افزایش می یابد ، 7-8 ساعت در روز بخوابید و بی خوابی مکرر ، خرخر یا خواب آلودگی بیش از حد روز ندارید.

نارسایی قلبی بیش از 26 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده و شواهد موجود نشان می دهد که مشکلات خواب ممکن است در بروز نارسایی قلبی نقش داشته باشد.

این مطالعه مشاهده ای رابطه بین الگوی خواب سالم و نارسایی قلبی را مورد بررسی قرار داد و شامل داده های مربوط به 408802 شرکت کننده در Biobank انگلیس ، از 37 تا 73 سال هنگام استخدام (2006-2010) بود. بروز نارسایی قلبی تا 1 آوریل 2019 جمع آوری شد. محققان طی یک پیگیری متوسط ​​10 ساله 5221 مورد نارسایی قلبی را ثبت کردند.

محققان کیفیت خواب و همچنین الگوهای کلی خواب را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. معیارهای مربوط به کیفیت خواب شامل مدت خواب ، بی خوابی و خروپف و سایر ویژگی های مربوط به خواب بود ، از جمله اینکه آیا شرکت کننده یک پرنده زودرس است یا جغد شبانه و یا اگر خواب آلودگی روزانه داشت (احتمال دارد در طول روز ناخواسته از بین برود یا بخوابد) )

لو چی ، دکتر ، دکتر ، نویسنده مسئول و استاد اپیدمیولوژی و مدیر مرکز تحقیقات چاقی در دانشگاه تولان در نیواورلئان گفت: “نمره خواب سالم که ایجاد کردیم بر اساس امتیازدهی به این پنج رفتار خواب بود.” “یافته های ما اهمیت بهبود الگوی کلی خواب برای جلوگیری از نارسایی قلبی را برجسته می کند.”

رفتارهای خواب از طریق پرسشنامه های صفحه لمسی جمع آوری شد. مدت زمان خواب در سه گروه کوتاه یا کمتر از 7 ساعت در روز تعریف شد. توصیه می شود ، یا 7 تا 8 ساعت در روز ؛ و طولانی مدت ، یا 9 ساعت یا بیشتر در روز.

پس از تنظیم دیابت ، فشار خون بالا ، مصرف دارو ، تغییرات ژنتیکی و سایر متغیرهای متغیر ، در شرکت کنندگان با سالم ترین الگوی خواب 42٪ کاهش خطر ابتلا به نارسایی قلبی در مقایسه با افرادی که الگوی خواب ناسالم دارند ، وجود داشت.

آنها همچنین دریافتند که خطر نارسایی قلبی به طور مستقل مرتبط است و:

  • 8٪ در اوایل بیدار کردن
  • در افرادی که روزانه 7 تا 8 ساعت می خوابند 12٪ کمتر است.
  • در افرادی که بی خوابی مکرر نداشته اند ، 17 درصد کمتر است. و
  • 34٪ کمتر در افرادی که خواب آلودگی در روز ندارند.

رفتارهای خواب شرکت کنندگان خود گزارش شده بود و اطلاعات مربوط به تغییر رفتارهای خواب در طی پیگیری در دسترس نبود. محققان خاطرنشان كردند كه سایر تنظیمات اندازه گیری نشده یا ناشناخته نیز ممكن است بر یافته ها تأثیر داشته باشد.

چی همچنین اشاره کرد که از نقاط قوت این مطالعه می توان به تازگی ، طراحی آینده پژوهی و حجم نمونه بزرگ اشاره کرد.

نویسنده اول شیانگ لی ، Ph.D است. دیگر نویسندگان دیگر Qiaochu Xue ، MPH هستند. منگی وانگ ، MPH ؛ تائو ژو ، دکتر. هائو ما ، دکتری. و یوریکو هیانزا ، Ph.D. افشای نویسنده به طور مفصل در نسخه خطی ذکر شده است.


سطوح بالاتر ویتامین D با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است


اطلاعات بیشتر:
جریان (2020) DOI: 10.1161 / CIRCULATIONAHA.120.050792

تهیه شده توسط انجمن قلب آمریکا


استناد: عادات خواب سالم به کاهش خطر نارسایی قلبی کمک می کند (2020 ، 16 نوامبر) در 16 نوامبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-11-healthy-habits-heart-failure.html بازیابی شده است

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.