پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

ما در طی همه گیری چه می نوشیم؟

الکل

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay / CC0

شاید یادگیری تعجب آور نباشد اما مردم در طی همه گیر شدن بیش از حد معمول در حال نوشیدن هستند.

و بیش از شواهد حکایتی برای تأیید این موضوع وجود دارد. طبق مطالعه ای که توسط Rand Corp. انجام شده و ماه گذشته در ژورنال منتشر شده است شبکه جاما باز است، بزرگسالان آمریکایی گزارش کردند که 14٪ بیشتر از سال قبل نوشیدن کرده اند.

این یافته ها معمولاً با تحقیقات قبلی مطابقت دارد ، از جمله داده های شرکت تحقیقات بازاریابی Nielsen ، که نشان می دهد فروش کل الکل در خارج از بارها و رستوران ها از اواسط ماه مارس تقریبا 24 درصد افزایش یافته است.

دلایل افزایش پایدار کاملاً واضح است: داشتن یک لیوان شراب اضافی یا یک کوکتل یک استراتژی معمول برای کنار آمدن با استرس ، اضطراب ، افسردگی و بی حوصلگی مربوط به همه گیر است.

بنابراین آیا این نشان می دهد که تولیدکنندگان مشروبات الکلی ، آبجو و شراب سود کسب کرده اند در حالی که بقیه ما غم و غصه های خود را غرق می کنیم؟

کاملاً ساده نیست.

با وجود تهیه مشروبات الکلی توسط مصرف کنندگان در خانه ، افزایش خرده فروشی و فروش آنلاین برای جبران تعطیلی بارها و رستوران ها که تقریباً یک سوم کل هزینه های مربوط به الکل در ایالات متحده را تشکیل می دهند کافی نبوده است.

درست به همان اندازه آشکار کردن میزان نوشیدن آمریکایی ها همان چیزی است که آنها برای نوشیدن انتخاب می کنند.

امسال ، بر اساس داده های فروش نیلسن ، برنده بزرگ تقطیر شده است ، که با اختلاف زیاد از سایر دسته های نوشیدنی پیشی گرفته است – تکیلا ، جین و ویسکی (چه داخلی و چه وارداتی) بیشترین جذب را داشته اند.

تام اسپاون ، مدیر برند Bacay Sapphire با نام تجاری جین متعلق به Bacardi ، به CNBC در ماه مه به استناد به CNBC با استناد به این شرکت گفت: “ما شاهد افزایش در کوکتل های کاملاً ساده ، دو تا سه ماده ای هستیم ، از Negroni گرفته تا مارتینی کلاسیک.” افزایش در فروش “مخلوط کن های برتر” مانند مواد مغذی ، لیکورهای با طعم و گل مایع.

و با احساس برخی از متقاضیان خانه که کمتر از بلند پروازانه است ، فروش کوکتل های مخلوط شده – مانند قوطی های کنسرو شده با ودکا و مای تای از شرکت Cutwater Spirits مستقر در سان دیگو – نیز محبوبیت اوج گرفته است. فروش کلی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

هنوز هم ، بیشتر مشروبات الکلی مارک هایی را می شناسند که با آنها آشنایی دارند: بین 14 مارس تا 30 آوریل ، سیستم تحویل الکل Drizly – که به مشتریان خرده فروشی امکان می دهد سفارش تحویل در منزل را بدهند – گفت که پنج مشروبات الکلی فروخته شده در پلت فرم شامل تیتو ، بولیت ، کازامیگوس ، جیمزون و جک دانیل بود.

ورونیکا ، مدیر فروش Ramirez Liquor در Boyle Heights که به دلیل حریم خصوصی از دادن نام خانوادگی خودداری کرد ، گفت که انبار نوشیدنی 12000 فوت مربعی از زمان ابتلا به بیماری همه گیر “به طور مداوم مشغول” است ، با مشتریان خرده فروشی به دنبال تکیلا محبوب هستند مارک هایی مانند Don Julio 1942 و Clase Azul.

وی گفت: “بزرگترین چالش برای ما نگه داشتن برخی محصولات در انبار است ، زیرا با بسته شدن میله ها تقاضا تغییر زیادی كرده است.” “اگر چیزی از دست ما خارج شود ، مشتریان ممکن است یک بطری را از تولیدکننده کوچکتر انتخاب کنند ، اما به طور کلی تقاضا برای مارک هایی است که ما از طریق پالت سفارش می دهیم. ما یک تن Patron ، یک تن جیمسون را می فروشیم. ، چیزهایی مثل آن.”

از طرف دیگر ، ورونیکا گفت که او همچنین متوجه شده است که مشتریان بیشتر بر روی بطری های گران قیمت ترشح می کنند. وی گفت: “به خصوص وقتی بررسی های محرک در اوایل سال جاری انجام شد ، ما شاهد برخی از ویسکی ها و تکیلا های با قیمت بالاتر بودیم که به خوبی عمل می کنند.”

در صنعت شراب سازی ، تغییر در عادات مصرف کننده بیشتر از خود محصول به بسته بندی متمرکز شده است. به طور خاص شراب کنسرو شده محبوبیت زیادی را تجربه کرده است ، به طوری که یک شرکت مستقر در کالیفرنیا به نام Bev از ماه مارس رشد 200 درصدی فروش هر ماه را گزارش کرده است.

فراموش نکنید ، شراب بسته بندی شده ، که از طرف مهمانی های دانشگاهی جذب شده است ، نیز افزایش یافته است ، با فروش کلی در مقایسه با سال گذشته حدود 30٪.

تحلیلگران بازار می گویند که افزایش شراب بسته بندی شده و بسته بندی شده لزوماً دلیلی بر این نیست که مشروبات الکلی به دنبال گزینه های پایین قفسه هستند اما نشانه این است که کارخانه های شراب سازی با احترام و معتبرتر علاوه بر بطری ها به قالب های دیگری نیز گسترش می یابند ، روندی که قبلاً کاملاً در حال جابجایی بود. COVID-19 وارد شد.

Danelle Kosmal ، نایب رئیس مشروبات الکلی در Nielsen ، گفت که ممکن است با بازگشایی رستوران ها امسال تغییر کار ادامه یابد: “از آنجا که رستوران ها ایده های خود را مانند باغ های شراب کنسرو گسترش می دهند ، جالب خواهد بود که آیا این عادی سازی ایده بیشتر است یا خیر؟ قوطی و سایر بسته های جایگزین شراب. “

فروش آبجو ، که طبق اعلام شرکت تحقیقات بازار IRI مستقر در شیکاگو در سال جاری میلادی ، حدود 16 درصد افزایش یافته است ، تمایل دارد که روندهای مشابهی را در مورد کیفیت بیش از کیفیت منعکس کند. در اوایل همه گیری ، مشتری ها از آبجوهای برجسته تولید کنندگان بزرگ آب می گرفتند: Michelob Ultra ، Miller Light ، Blue Moon و Modelo Especial. حتی کرونا ، موضوع میم های بی شماری در آغاز سال 2020 ، عملکرد خوبی داشته است که 20 درصد بیشتر از سال گذشته است.

برای تولیدکنندگان صنایع دستی ، پیش بینی متفاوت است. در حالی که ورونیکا در Ramirez Liquor معتقد است که آبجو کارخانه “خود را” در برابر دم کرده های بازار انبوه در فروشگاه خود نگه می دارد ، کارخانه های آبجوسازی بزرگ در هنگام مقابله با نوسانات بازار همه گیر ، یک مزیت قطعی دارند.

از آنجا که تاریخ انقضا آبجو در مقایسه با سایر نوشیدنی ها بسیار کمتر است ، بسیاری از آبجوسازان کوچک چند ماه اول را صرف تغییر برنامه های تولیدی کردند تا آبجوهایی را که در ابتدا برای شاهین های چشمه طراحی شده بود به بسته بندی های قفسه دار مانند بطری ها و قوطی ها منتقل کنند.

در Smog City Brewing در تورنس ، این بدان معنا بود که هزاران گالن آبجو که به طور معمول استادیوم های ورزشی و پارک های تفریحی را تأمین می کنند ، اکنون برای قوطی ها در نظر گرفته شده است. بیشتر این محصول از “آبجوهای اصلی” این شرکت تشکیل شده بود ، مانند Little Bo Pils و Coffee Porter ، که به طور سنتی بستر فروش آبجوسازی است.

و البته ، بیهوده خواهد بود که در مورد نوشیدن در طول همه گیری صحبت کنیم بدون ذکر ذرت سخت ، نوشیدنی غیر رسمی تابستان 2019 که همچنان محبوبیت خود را در تابستان 2020 ادامه داد. بر اساس داده های Nielsen ، نوشیدنی گازدار اکنون 2 دلار است میلیارد صنعت در ایالات متحده ، با فروش چشمگیر 224٪ نسبت به سال گذشته.

مارک های متعلق به کنگلومرا مانند White Claw و Truly همچنان 75٪ از بازار را تشکیل می دهند ، اما این روند در حال تغییر است – Bud Light Seltzer و Corona Seltzer هر دو در سال 2020 راه اندازی شدند و کوکاکولا اخیراً اعلام کرد که Topo را راه اندازی می کند سلتزر سخت چیکو در سال 2021

با توجه به اینکه همه گیری تمام نشده است ، دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از این روندها تغییر پایدار در نحوه نوشیدن (و چه) آمریکایی ها را نشان می دهد. سفارشات تحویل آنلاین ، که در ماه مارس از پشت بام شلیک شده اند ، و همچنین روند خرید انبوه ، که جمعیت زیادی را به صورت عمده ذخیره می کنند ، در حال حاضر شروع به سقوط در سطح ناگهانی می کنند.

مطمئناً ، تهدید نسبت به اقدامات سختگیرانه قفل شدن به سمت پاییز و زمستان ، همراه با فصل تعطیلات ، می تواند به معنای افزایش تقاضا در مشروبات الکلی ، مواد غذایی و فروشگاه های راحتی باشد زیرا خریداران یکبار دیگر سهام را ذخیره می کنند.

برایان روزن ، رئیس جمهور و بنیانگذار BevStrat ، یک شرکت فروش و استراتژی مارک الکل گفت: “یک واکنش احشایی به کلمه خاموش کردن وجود دارد.” “و در طی Q4 ، افراد بیشتری در حال نوشیدن هستند ، بنابراین بدون شک می توانید طوفانی کامل از ترس ، ناامیدی ، تعطیلات و جشن داشته باشید.”

حتی با پایان همه گیری ، برخی در صنعت مهمان نوازی شک دارند که عموم مردم به سرعت به روش های قبل از COVID خود بازگردند.

هانس راکن واگنر ، مالک جان عزیز در کالور سیتی ، که از زمان پذیرایی برای غذاخوری در فضای باز ، گفت: “یک چیزی که ما می بینیم این است که رزروها در اوایل شب انجام می شود و میزها مانند گذشته باقی نمی مانند.” ژوئن.

برای رستوران ها ، وقت کمتر در صندلی ها اغلب به معنای کاهش فروش نوشیدنی است. به محض بازگشایی ، می توان همین راجع به میله ها را نیز گفت. مشتریانی که احساس راحتی می کنند طولانی تر می مانند و بیشتر سفارش می دهند ، اما بدون این میزان راحتی ، نوشیدن در خانه به راحتی می تواند تا سال آینده عادی باقی بماند ، در حالی که بارها و رستوران ها تمام تلاش خود را می کنند تا نوشیدن کنندگان را با کوکتل های نوشیدنی و نوشیدنی های بسته بندی شده موجود جلب کنند تحت قوانین مشروبات الکلی که اخیراً سست شده است.

در همین حال ، LA County شرابخانه ها و کارخانه های آبجوسازی را برای بازگشایی خدمات بیرونی در پایان سپتامبر پاکسازی کرد ، که همراه با یک بسته کمک 10 میلیون دلاری از شهرستان ، می تواند به طور بالقوه برخی از خسارات وارد شده به صنعت در سال جاری را جبران کند.

در Ramirez Liquor ، ورونیکا گفت که انتظار دارد مقدار زیادی شراب در طول روز شکرگذاری بفروشد ، اما او از دیدن تقاضای روزافزون جعبه های آبجو که در اوایل سال به شدت سقوط کرد اما اخیراً دوباره جبران شد ، زیرا برخی از آنجلنوس ها از اجتماعات اجتماعی راضی تر می شوند ، دوباره متعجب شد.

“دانستن اینکه چه چیزی را باید انتظار داشت با توجه به سال گذشته دشوار است. چه کسی واقعاً می داند؟” او گفت. “ما در تلاشیم موجودی خود را به آرامی بازسازی کنیم ، اما این احساس را دارید که مردم از قبل به دنبال ذخیره دوباره سهام قبل از تعطیلات هستند.”


نسل سالم: هوس سلتزر الکلی ایالات متحده را جارو می کند


© 2020 اتحادیه تریبون سن دیگو
توزیع شده توسط آژانس محتوای تریبون ، LLC

استناد: ما در طی همه گیری چه می نوشیم؟ (2020 ، 10 نوامبر) در تاریخ 10 نوامبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-11-pandemic.html بازیابی شده است

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.