پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

نکاتی برای یک فصل تعطیلات سالم تر

نکاتی برای یک فصل تعطیلات سالم تر

جشن شکرگذاری

(HealthDay) – انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می کند که این شکرگذاری را به غذای سالم خود هدیه دهید.

“خارج شدن از مسیر ساخت آسان است در طول تعطیلات ، و همه گیری ممکن است به استرس اضافه کند “، دکتر آن تورندایک ، رئیس کمیته تغذیه انجمن قلب آمریکا (AHA) در یک انتشار خبر انجمن.

“خوردن غذای سالم در تعطیلات به معنای محرومیت از خود نیست ؛ بلکه درمورد غذا خوردن هوشمند و جستجوی تغییرات کوچک و سالم و تعویض هایی است که می توانید انجام دهید تا همچنان احساس بهتری داشته باشید. به عنوان مثال ، انتخاب سبزیجات به جای ترقه یا چیپس در وعده نهار به نظر نمی رسد زیاد باشد ، اما این تغییرات اندک با گذشت زمان جمع می شوند “، گفت Thorndike. وی دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد و مدیر کلینیک سندرم متابولیک در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون است.

به گفته بریجیت ووچیاک ، مدیر تغذیه و رژیم های غذایی در Kroger Health ، حامی ملی برنامه AHA’s Healthy for Good ، لازم نیست هنگام غذا خوردن سالم سلیقه خود را فدا کنید.

ووجیاک گفت: “غذاهای خوشمزه و بسته بندی شده مغذی را که دوست دارید پیدا کنید.” “همه از کلم بروکلی خوششان نمی آید ، و این درست است. انواع مختلفی از میوه ها و سبزیجات برای امتحان کردن ، و روش های مفید زیادی برای تهیه آنها وجود دارد. ببینید چه چیزی برای شما بهتر است ، و چه کسی می داند؟ شما ممکن است یک جدید داشته باشید دستورالعمل برای اضافه کردن به جدول شما. “

در اینجا چند پیشنهاد برای تغذیه سالم در تعطیلات آورده شده است:

  • سدیم / نمک را با استفاده از گیاهان و ادویه های بیشتر مانند رزماری و آویشن برای طعم دادن به وعده های غذایی کاهش دهید.
  • میان وعده های مغذی مانند پاپ کورن را انتخاب کنید.
  • هنگام خرید مواد غذایی ، به دنبال محصولاتی با علامت قلب بررسی AHA باشید.

در طول ، یافتن فرصت هایی برای تمرین قدرشناسی و مراقبه نیز مهم است. کنترل استرس به نفع ذهن و قلب شماست.

نوامبر ماه هوشمند بخورید و AHA 30 روز نکات مربوط به تعطیلات را در مورد عادت های ساده ، اما مهم و سالم ارائه می دهد. برای شرکت در DAILYHACK به شماره 51555 پیامک ارسال کنید.


ناهار کار سالم به سختی به دست می آید


اطلاعات بیشتر:
برای اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه سالم ، به بخش مراجعه کنید موسسه ملی قلب ، ریه و خون ایالات متحده.

کپی رایت © 2020 سلامتی روز. کلیه حقوق محفوظ است

استناد: نکاتی برای یک فصل تعطیلات سالم تر (2020 ، 3 نوامبر) در 4 نوامبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-11-healthier-holiday-season.html بازیابی شده است

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.