پزشکی

پزشکان کارآموز یک چهارم وقت خود را صرف ادمین می کنند

پزشکان کارآموز یک چهارم وقت خود را صرف ادمین می کنند

اعتبار: موسسه ملی سرطان / Unsplash

تحقیقات جدید مستقر در انگلستان ارتباطی بین خلق و خوی روزانه پزشکان کارآموز و قصد ترک آن ایجاد کرده و تغییراتی را در تنظیمات محیط کار بهداشتی که می تواند به بهبود خلق و خو و حفظ کارکنان کمک کند پیشنهاد می کند.

در “اندازه گیری تجربه کاری پزشکان در آموزش” (مجله سلامت آینده، اکتبر 2020) یک تیم تحقیقاتی بین المللی دریافت که پزشکان کارآموز تحت تأثیر وظایفی که برای انجام آنها لازم است ، هستند نوع مشارکت در اندازه گیری خاص مثبت یا به تجربه کلی

این بدان معناست که ممکن است برای رهبران مراقبت های بهداشتی رفاه کلی پزشکان کارآموز – و احتمال ماندن آنها در – با تغییر ترکیبی از وظایف مورد نیاز برای انجام آنها ، در صورت امکان ترجیح دادن کارهایی که به شدت به خلق و خوی مثبت کمک می کنند و کاهش یا تنظیم مجدد وظایفی که تمایل به کاهش روحیه دارند.

پروفسور پیتر هاکی ، استاد آموزش بالینی در دانشگاه سیدنی (استرالیا) ، می گوید: “بهبود حفظ این نیروی کار کلیدی برای سیستم مراقبت های بهداشتی در انگلستان و بسیاری دیگر در سراسر جهان اولویت است.” “این یافته های اولیه امیدوار کننده است ، و من امیدوارم که بتوانیم کار را گسترده و کاربردی ببینیم. حداقل این نشان می دهد که می توان عوامل قابل تغییر را شناسایی کرد که می تواند به بهبود تجربه زندگی پزشکان در آموزش کمک کند.”

در حالی که این مطالعه قبل از همه گیری COVID-19 انجام شده بود ، پروفسور هاکی می گوید که اثرات همه گیری ، این اثر را در جهان حتی بیشتر مرتبط می کند: “پس از COVID ، با تمرکز بر تجربه عاطفی و شادی در کار ، به ویژه در بخش بهداشت ، حتی مهمتر است. “

محققان دریافتند که بیشترین کارها با احساسات منفی مربوط به کاغذ بازی ، دور بندها و وظایف IT است و قصد ترک ارتباط معنی داری با احساسات خستگی ، ناامیدی ، بی حوصلگی و نگرانی دارد.

پروفسور Rhema Vaithianathan (دانشگاه صنعتی اوکلند ، نیوزیلند) می گوید: “ما دریافتیم که تغییرات سیستماتیک در محل کار از جمله اعمال وقفه های منظم ، کاهش مدارک و بهبود سیستم های IT می تواند به تجربه های مثبت روز کاری کمک کند و به طور بالقوه به کاهش قصد ترک کمک کند.” و دانشگاه کوئینزلند ، استرالیا).

محققان از روش بازسازی روز که توسط روانشناس و اقتصاددان برجسته دانشگاه پرینستون ابداع شده است ، استفاده جدید کردند. شرکت کنندگان در این مطالعه ، 565 پزشک کارآموز از وسکس ، انگلستان ، با استفاده از یک ابزار نظرسنجی آنلاین هدفمند ، گزارش دادند که چگونه وقت خود را در محل کار خود می گذرانند و احساس خود را در طول فعالیت های مختلف می گذرانند.


تأثیر بهداشت روان همه گیر برای کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم


اطلاعات بیشتر:
پیتر هاکی و دیگران اندازه گیری تجربه کار پزشکان در آموزش ، مجله سلامت آینده (2020) DOI: 10.7861 / fhj.2020-0005

تهیه شده توسط دانشگاه AUT

استناد: پزشکان کارآموز یک چهارم از وقت خود را به سرپرست اختصاص می دهند (2020 ، 20 اکتبر) بازیابی شده در 26 اکتبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-10-trainee-doctors-quarter-admin.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.