پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

یک برنامه درسی جدید به کارآموزان جراحی کمک می کند تا به طور جامع قربانیان خشونت با سلاح گرم را درمان کنند

یک برنامه درسی جدید به کارآموزان جراحی کمک می کند تا به طور جامع قربانیان خشونت با سلاح گرم را درمان کنند

آناتومی خشونت با اسلحه: یک برنامه درسی متنی برای آموزش دستیاران جراحی در هر دو مهارت فنی و غیر فنی در مدیریت خشونت با اسلحه. اعتبار: کالج جراحان آمریکا

خشونت با سلاح گرم نه تنها افراد و جوامع آنها بلکه تأمین کنندگان مراقبت های بهداشتی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. برای جراحان ، درمان این قربانیان و درک تأثیر خشونت با سلاح گرم به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی ، به مهارت های فنی و غیر فنی نیاز دارد. محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن ، سنت لوئیس ، م. ، یک برنامه درسی چند رشته ای را برای آموزش ساکنان جراحی تهیه کردند تا بتوانند به بهترین وجه قربانیان خشونت با سلاح گرم را درمان کنند و از مشارکت در گفتگوی ملی در مورد خشونت با سلاح گرم به عنوان یک مشکل بهداشت عمومی اطمینان داشته باشند. . یافته های این مطالعه به عنوان “مقاله ای در مطبوعات” در مورد مجله کالج جراحان آمریکا وب سایت قبل از چاپ

آناتومی خشونت با اسلحه (AGV) در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن توسعه داده شد تا به کارآموزان جراحی در مورد مدیریت آموزش دهد صدمات در حالی که همچنین صدمات را در زمینه همه گیر بهداشت عمومی سلاح گرم درک می کنید . برای دستیابی به این اهداف ، برنامه درسی بیش از شش هفته به ساکنان جراحی عمومی در سال های تحصیلی 18-2017 و 2018-19 2018 ارائه شد. این برنامه درسی شامل چندین روش آموزشی است: یک برنامه درسی اصلی سخنرانی های تعلیمی ، معاینات دهانی مسخره ، جلسه آموزش کنترل خونریزی ، انسداد بالون درون عروقی احیاگر آئورت (REBOA) ، یک جلسه بازماندگان خشونت با اسلحه ، و آزمایشگاه شبیه سازی جراحی برای شکم – قفسه سینه (SAVE) ، همراه با سایر برنامه های تخصصی. نویسندگان معتقدند این اولین تلاش برای آموزش ساکنان جراحی در مورد خشونت با اسلحه گرم به عنوان یک فرایند بیماری در زمینه اجتماعی آن است.

“امیلی جی اونوفر” ، نویسنده اصلی مطالعه ، گفت: “ما می خواستیم یک برنامه درسی جامع تر ایجاد کنیم که نه تنها جنبه های اپیدمیولوژیک خشونت با اسلحه گرم را داشته باشد ، بلکه داروی پیشگیری و تاثیری است که بر قسمت های عاطفی و روانی – اجتماعی زندگی ما دارد.” MPH ، ساکن جراحی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن.

در هر دو سال تحصیلی ، 60 رزیدنت جراحی در برنامه درسی AGV شرکت کردند و 41 و 36 رزیدنت ، به ترتیب تجربیاتی را درباره تجربیات خود با برنامه درسی تکمیل کردند. ساکنان به طور متوسط ​​7.5 درصد پیشرفت در دانش را گزارش کردند ، با ساکنان جوان افزایش حتی بیشتر. آزمایشگاه SAVE ، که در آن ساکنان به صورت تیمی گروه بندی می شوند و پنج سناریوی نافذ نفوذ را کامل می کنند ، بالاترین امتیاز در برنامه درسی بود. پاسخ دهندگان همچنین پس از آزمایش SAVE خواستار ارائه توضیحاتی در مورد بهترین روش ها و جلسه ایمنی ، سیاست ها و فرصت های دفاع از سلاح گرم شدند تا بتوانند از مشارکت در گفتگوی ملی در مورد خشونت با سلاح گرم اطمینان داشته باشند.







محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن برنامه درسی را تدوین کردند تا کارآموزان جراحی بتوانند به بهترین وجه قربانیان خشونت با اسلحه گرم را درمان کنند و در مورد سفر آنها به بقا اطلاعات کسب کنند. اعتبار: کالج جراحان آمریکا

دکتر اونفر و همکارانش بر اهمیت جلسه بازماندگان خشونت با اسلحه در برنامه درسی تأکید کردند. وی گفت كه جراحان تمایل دارند ، به عنوان یك سازوكار مقابله ای ، درمان قربانیان خشونت با سلاح گرم را غیر شخصی سازند. جلسه بازماندگان به انسان سازی و شخصی سازی اپیدمی خشونت با سلاح گرم در سنت لوئیس کمک کرد.

“یکی از سخت ترین کارها برای این است که ما این بیماران را می بینیم و هر کاری که می توانیم برای کمک به آنها انجام می دهیم ، اما در این صورت ممکن است سرویس خود را تغییر دهیم و نمی فهمیم که چه اتفاقی برای آنها می افتد “، گفت: همیار مطالعه ارین آندراد ، MD ، MPH ، یک جراحی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن. “بازگرداندن بیمار از طریق جلسه بازماندگان خشونت با اسلحه به معنای این است که داستانی کاملاً داغ شنیده می شود. بازمانده توانست برگردد و تأثیری را که می توانیم در زندگی بیمار ایجاد کنیم به ما نشان دهد.”

برنامه درسی AGV همچنین شامل بخشی از STOP THE BLEED ، آموزش ساکنان با تمرین عملی دستی مستقیم ، استفاده از تورنیکت و بسته بندی زخم برای جلوگیری از خونریزی شدید بود. ساکنان در طول آموزش کیت های کنترل خونریزی خود را جمع کردند و در سال دوم ، اگر قبلاً جلسه STOP THE BLEED را به پایان رسانده بودند ، این فرصت را داشتند که به عنوان مربی یک جلسه با کارمندان خدمات محیط زیست بیمارستان خدمت کنند. خدمت به عنوان مربی به ساکنان این فرصت را داد تا مهارت های نجات غریق را به اعضای جامعه خود بیاموزند.

“ال جی پانچ” ، MD ، FACS ، گفت: “جراح به تجربه بهداشت عمومی مربوط به خشونت مربوط است. ما می توانیم در خارج از اتاق عمل تأثیر بگذاریم. من فکر می کنم بسیاری از ساکنان که شاید قبلاً هرگز چنین امکانی را ندیده اند ، چنین اعتقادی دارند.” ، رئیس جمهور ، Power4STL ، سنت لوئیس ، م.







محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن برنامه درسی را تدوین کردند تا کارآموزان جراحی بتوانند به بهترین وجه قربانیان خشونت با اسلحه گرم را درمان کنند و در مورد سفر آنها به بقا اطلاعات کسب کنند. اعتبار: کالج جراحان آمریکا

هر سناریو در برنامه درسی AGV نشان دهنده بیماران واقعی بود که در مرکز تروما تحت درمان قرار گرفته بودند. همچنین هر سناریو به نام ساکنینی که تحت مراقبت از آن بیمار بودند نامگذاری شد. نام بردن از هر سناریو به این روش تأکید فوق العاده ای بر کارآموزان جراحی در زندگی قربانیان خشونت با سلاح گرم نشان داد. “من پرونده های عملیاتی را جستجو کردم و اسامی ساکنین را که از اتاق اورژانس تا اتاق عمل از بیمار مراقبت می کردند ، پیدا کردم. دکتر پانچ گفت: “این چیزی نیست که ساکنان اغلب در مورد آن بازخورد می گیرند – این که کار آنها دلیل زنده بودن این شخص است.”

محققان در حال کشف روش هایی برای پیگیری تأثیر بالینی برنامه درسی فراتر از دوره شش هفته ای هستند. آنها خاطرنشان كردند كه اين يك تجربه واحد مركزي در يك برنامه آموزشي شهري با شيوع زياد آسيب ديدن سلاح هاي گرم است كه مي تواند كاربرد برنامه درسي را در مناطق ديگر محدود كند. با این حال ، آنها تأکید کردند که خشونت با اسلحه گرم در سراسر ایالات متحده یک اپیدمی است و این برنامه درسی راهی برای استانداردسازی آموزش آسیب آسیب رساننده برای کارآموزان جراحی فراهم می کند.

پرداختن به خشونت با اسلحه گرم از رویکرد بهداشت عمومی نیز مورد توجه گروه ویژه جراحان کالج آمریکایی برای بهبود عوامل اجتماعی برای کاهش خشونت (ISAVE) است که اخیراً اقدامات لازم برای جامعه پزشکی را برای درک و رسیدگی به دلایل اصلی خشونت با سلاح گرم بیان کرده است.


نگرانی در مورد افزایش خشونت در کالیفرنیا در میان بیماری همه گیر COVID-19


اطلاعات بیشتر:
امیلی ژان اونفر و همکاران آناتومی خشونت با اسلحه: برنامه درسی متنی برای آموزش ساکنان جراحی در مهارت های فنی و غیر فنی در مدیریت خشونت با اسلحه ، مجله کالج جراحان آمریکا (2020) DOI: 10.1016 / j.jamcollsurg.2020.09.025

تهیه شده توسط
کالج جراحان آمریکا


استناد: یک برنامه درسی جدید به کارآموزان جراحی کمک می کند تا به طور جامع قربانیان خشونت با اسلحه گرم (2020 ، 2 نوامبر) را بازیابی کنند

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.