پزشکی پیشگیری تغذیه خواص گیاهان دسته‌بندی نشده روان شناختی زیبایی ورزش

PE می تواند کارهای بیش از تناسب اندام کودکان را انجام دهد – اما بسیاری از مزایای آن اغلب نادیده گرفته می شود

PE می تواند کارهای بیش از تناسب اندام کودکان را انجام دهد - اما بسیاری از مزایای آن اغلب نادیده گرفته می شود

اعتبار: رابرت کنشکه / شاتر استوک

نگرانی های فزاینده ای در مورد اثرات طولانی مدت بیماری همه گیر COVID-19 بر روی کودکان و جوانان وجود دارد.

در برخی موارد ، میراث همه گیری ممکن است از قبل با ما باشد معلمان و مدیران مدارس به طور فزاینده ای در مورد مقدار آنها نگران هستند رسیدن به کار دانش آموزان باید یادگیری از دست رفته خود را جبران کنند. ما در حال شروع به یادگیری بیشتر در مورد مسائل اجتماعی و عاطفی هستیم هزینه همه گیری. برای نسلی از جوانان که مرحله قابل توجهی از رشد خود را از دست داده اند ، حمایت لازم است.

تربیت بدنی (PE) به طور ایده آل برای حمایت از رشد همه جانبه کودکان قرار داده شده است. علاوه بر توسعه مهارت های جسمی ، PE مهارت های فکری را به کودکان می آموزد ، به آنها کمک می کند تا از موقعیت های پیچیده اجتماعی عبور کنند و رشد عاطفی آنها را پرورش می دهد. با این حال ، این مزایای گسترده اغلب نادیده گرفته می شوند ، و PE به طور منظم به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده نمی شود.

بیشتر از ورزش

در طول قفل ملی ، کلاسهای ورزشی آنلاین مربیان تناسب اندام جو ویکس برای کودکان توجه ملی را به اهمیت فعالیت بدنی و مزایای مربوط به آن ، مانند افزایش تحرک و سلامت روان بهتر جلب کرد. تحرک کودکان در حین قفل کردن ، خصوصاً در پاسخ به زیاد ، ستودنی است سطح چاقی در انگلستان.

با این حال ، تصمیم برای برچسب گذاری این کلاسها “PE با جو” درک محدودی از آنچه PE است و توانایی آن را تقویت می کند. کلاسهای Wicks فرصتی الهام بخش و جذاب برای انجام ورزشهای بدنی بود ، اما – و شاید هرگز نتوانستند – جوهر تربیت بدنی را به دست نیاورند.

از مزایای گسترده فعالیت بدنی غالباً برای توجیه جایگاه PE در برنامه درسی استفاده می شود.

با این حال ، PE باید به عنوان پتانسیل منحصر به فرد خود در حمایت از رشد كودك ، بخشی اساسی از برنامه درسی مدرسه باشد كه شامل ارتقا. سلامت جسمی است اما محدود به آن نیست.

مزایای چندگانه

ماهیت تعاملی و مشارکتی PE می تواند با تشویق کودکان به همکاری و حمایت از یکدیگر ، اعتماد به نفس ، همدلی و درک را تقویت کند. یک کلاس ورزشی ، که یک رویکرد آموزشی یک طرفه را در پیش می گیرد ، به طور قابل توجهی فرصت های لازم برای ایجاد این جنبه های یادگیری را ندارد.

PE دانش آموزان را به خلاقیت ، حل مشکلات و برنامه ریزی برای آینده ترغیب می کند. با همکاری ، دانش آموزان می توانند در هنگام یادگیری برقراری ارتباط و مدیریت خطر و تعارض ، به چالش های جسمی و فكری بپردازند.

به عنوان مثال ، کودکان می توانند بازی فیزیکی ، قوانین ، تجهیزات و فضای مورد نیاز خود را ایجاد کنند. کودکان با برنامه ریزی بازی ، اجرای آن و حمایت از تعامل دیگران با آن ، نقش های گروهی را به خود اختصاص می دهند و یادگیری خود را به عهده می گیرند. سرانجام ، آنها در مورد تأثیر بازی بر خود و دیگران تأمل می کنند.

در کنار نتایج رشد جسمی که فعالیت ارائه می دهد ، این روش همچنین از طریق تصمیم گیری ، حل مسئله و سازماندهی به رشد شناختی کمک می کند. این آگاهی اجتماعی را – از طریق برقراری ارتباط ، اشتراک و درک – تشویق می کند و رشد عاطفی را تقویت می کند ، به کودکان در ایجاد اعتماد به نفس ، خودآگاهی و انگیزه کمک می کند.

PE همچنین می تواند به زبان و مهارت های نوشتاری دانش آموزان کمک کند. به عنوان مثال ، دانش آموزان می توانند به فعالیتهای تحقیقاتی مرتبط با PE بپردازند ، مانند کاوش در زمینه تاریخی بازیهای المپیک ، چگونگی تکامل آن در طول زمان ، و ادامه یافته های خود را ارائه دهند. آنها می توانستند شعرهای مربوط به PE را بخوانند و بنویسند. این فرصت ها ممکن است در حین قفل استفاده نشده یا نادیده گرفته شوند.

این ویژگی های اجتماعی و عاطفی باید به موازات یکدیگر اجرا شوند و مکمل نتایج فیزیکی و شناختی باشند که بیشترین ارتباط را با PE دارند ، مانند تناسب اندام ، رشد مهارت ، رهبری و انعطاف پذیری. متأسفانه ، این دیدگاه محبوب PE نیست ، زیرا غالباً فقط به عنوان ورزش ، بازی یا بازی مشاهده می شود.

برای استفاده از طیف کاملی از توانایی یادگیری PE که فراهم می شود ، حمایت بهتر از مدارس و معلمان مورد نیاز است. یک نقطه شروع این است که درک گسترده ای راجع به نقشی که PE می تواند در مدارس بازی کند ، باشد.

نه فقط بازی ها

ارزش ها ، اعتقادات و عملکرد معلمان حرفه ای مانند بسیاری دیگر در جامعه اغلب در زمینه های ورزشی و تجارب خاص خود جای گرفته است. واقعیت PE در مدارس این است که فعالیت های ورزشی مانند فوتبال ، هاکی ، نت بال و راگبی همچنان تحت سلطه آن است. با این حال ، این تمرکز بر عملکرد ورزشی به طور بالقوه پتانسیل جامع PE را محدود می کند.

اهداف یادگیری برای PE در این دوره پس از قفل کردن باید به منظور توسعه زندگی و مهارت های یادگیری باشد که کودکان در طول انزوای اجتماعی از دست داده اند.

معلمان و مدارس باید به شجاعت تشویق شوند و وظایف ارتقا skills مهارت گفتاری ، سواد و کارهای مبتنی بر هنر را در کلاسهای PE قرار دهند.

برای مقابله موفقیت آمیز با تلفات یادگیری در حین قفل کردن ، باید در مورد جایگاه PE در مدارس و ارزشی که می تواند برای کودکان داشته باشد متفاوت فکر کنیم. فقط در این صورت است که PE در مدارس و جامعه در اولویت قرار خواهد گرفت ، و به کناری رانده نخواهد شد.


نظرسنجی نشان می دهد از هر شش کودک یک نفر اختلال روانی احتمالی دارد


تهیه شده توسط
گفتگو


بازنشر این مقاله از گفتگو تحت مجوز Creative Commons. دفعات بازدید: مقاله اصلی.گفتگو

استناد: PE می تواند بیشتر از تناسب اندام کودکان باشد – اما بسیاری از مزایای آن اغلب نادیده گرفته می شود (2020 ، 29 اکتبر) بازیابی شده در 29 اکتبر 2020 از https://medicalxpress.com/news/2020-10-pe-children-b مزایای -نادیده گرفته شده .html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله عادلانه با هدف مطالعه خصوصی یا تحقیق ، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تولید نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.